Dolar 41,2845
Euro 48,4039
Altın 4.842,95
BİST 10.474,55
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Per 29°C
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 26°C

Çiğli Belediyesi Çağrı Merkezinden Hız ve Erişim Kolaylığı

Çiğli Belediyesi’nin yenilenen 444 3 552 numaralı davet merkezi çizgisi ile Çiğli Belediyesi’ne ulaşmak artık çok daha kolay.

Çiğli Belediyesi Çağrı Merkezinden Hız ve Erişim Kolaylığı
REKLAM ALANI
13 Ağustos 2024 21:24
40

Çiğli Belediyesi’nin yenilenen 444 3 552 numaralı davet merkezi sınırı ile Çiğli Belediyesi’ne ulaşmak artık çok daha kolay. Sürat ve erişim kolaylığı sunan davet merkezi, vatandaşlardan gelen talep ve teklifleri daha tesirli bir formda tahlile kavuşturmak için tüm müdürlüklerle koordineli olarak çalışmalarını sürdürüyor.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren davet merkezi, ilçe halkının taleplerine süratli tahliller üretmek hedefiyle profesyonel bağlantı takviyesi sağlıyor. Talep ve tekliflerini belediyeye iletmek isteyen vatandaşlar, yenilenen 444 3 552 numaralı telefondan sınırını arayarak davet merkezi ile irtibata geçebiliyor.

ARA REKLAM ALANI

Ayda ortalama 25 bin davet yanıtlanıyor

İletişim alanında tecrübeli işçinin misyon yaptığı davet merkezinde ayda ortalama 25 bin davet yanıtlanıyor. Davet merkezini arayan ilçe sakinlerine; yol, altyapı, üstyapı, paklık, moloz, ulaşım, park bakım ve tamirat, zabıta kontrolleri ve veteriner hizmetleri alanlarında anlık tahlil sunuluyor. Davet merkezi işçisi, gelen her türlü talep, teklif ve şikayeti ilgili müdürlüklere iletmek üzere kayıt altına alıyor. Müracaatlarla ilgili bilgilendirme süreci de başlamış oluyor. Evvel talebin oluşturulduğuna dair, ilerleyen evrelerde ise talebin yerine getirildiğine dair SMS yoluyla vatandaşa bilgilendirme yapılıyor. Bilgi almak maksatlı arayan vatandaşların talepleri de oluşturulan süratli tahlil masası takımlarınca yerine getiriliyor.

 “Talep ve teklifleri tahlilsiz bırakmıyoruz”

Vatandaşların talep ve teklifleri en süratli biçimde tahlile kavuşturmak için çalıştıklarını vurgulayan Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Göreve geldiğimiz günden bu yana belediyemizin kurumsal yapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımız için ulaşılabilir kılmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Toplumsal medya hesaplarımız ve Whatsapp şikayet çizgimizin yanı sıra davet merkezimiz ile komşularımızın taleplerini kayıt altına alıyoruz. Davet merkezimizde misyon yapan işçimiz vatandaşlarımızdan gelen talep ve teklifleri vakit kaybetmeden belediyemizin ilgili müdürlüklerine iletiyor. Böylelikle belediyemize ulaşan hiçbir müracaat vakit kaybetmeden sürece alınıyor. Müdürlüklerimiz kendilerine ulaşan talepleri vakit kaybetmeden yerine getiriyor. Tüm bu süreçlerle ilgili de vatandaşlarımıza SMS ile geri bildirimde bulunuyoruz” diye konuştu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI